S poslušanjem strank do odličnih prodajnih rezultatov

Ustvarjanje povezav: Poslušanje in dobro razumevanje vaših strank je navadno najboljša in najlažja pot do izboljšanja vašega poslovanja

V poslovnem svetu, ki je prepleten s težko in aktivno konkurenco, se je potrebno zavedati, da vaš tempo pravzaprav narekujejo vaše stranke in naročniki. Zato je za še toliko pomembneje, da svoje najboljše stranke spoznate karseda podrobno. Kljub temu da mnogo podjetij zbira podatke o svojih strankah, jih le malo te podatke tudi uporabi. Najpomembnejša vprašanja, ki si jih o svojih strankah lahko zastavite so:

  1. kdo so vaše najboljše stranke,
  2. koliko jih je in
  3. kakšne so njihove nakupovalne navade?

S takšnimi informacijami boste lažje komunicirali določeni skupini svojih strank, pospešili prodajo in ustvarjarili oz. se usmerili v produkte, ki bodo zadostili njihovim pričakovanjem.

Stik s strankami lahko vzpostavite tudi preko spletnih orodij: raznih anket, e-novic ali enostavnega sistema za vzdrževanje odnosov s strankami.

Vir: Retailcmo.com

 

Če se vam na zgornjo temo zastavljajo vprašanja, nas kontaktirajte na 01 565 32 61 ali nam vprašanja zastavite preko spletnega obrazca.

Deli z drugimi

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Pinterest
  • Add to favorites
  • Email

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Lahko uporabite te oznake HTML in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>