V poslu imate samo eno možnost, da na potencialno stranko naredite dober vtis, prav tako je tudi na spletni strani, zato je ključno, da vstopna stran spletne strani vsebuje vse potrebne informacije in čim bolje predstavi kdo ste in s čim se ukvarjate. Statistike kažejo, da imate na voljo zgolj nekaj sekund, da stranko prepričate, […]
Kategorija: izdelava spletne trgovine
5 razlogov zakaj mora imeti vsako podjetje kvalitetno spletno stran

Čeprav ne nameravate imeti spletne trgovine ter ste majhno in novo podjetje, je kvalitetno oblikovana stran bistvenega pomena za vsako podjetje. Če prav je internet komaj prilezel iz pubertete je danes jasno, da mora vsako resno podjetje imeti spletno stran. Izjema je zgolj ena: bolje je biti brez spletne strani, kot pa imeti slabo narejeno in […]
Kaj ima uspešna spletna trgovina?

Izpostavljene akcije Določene akcijske nakupe morate izpostaviti, še posebej, če gre za sezonske izdelke ali storitve, ki lahko v določenem delu leta prinašajo velik zaslužek. Kot primer lahko navedemo podjetje, ki se ukvarja s prodajo športne opreme – za njih je seveda priporočljivo, da imajo spomladi in poleti izpostavljene šotore in opremo za kampiranje, jeseni […]
7 ključnih elementov za učinkovito spletno trgovino

Nenasičenost Dizajn spletne trgovine naj ne bo prenasičen z moduli, ponudbami in utripajočimi elementi. Zavedamo se, da so elementi, ki si jih želite na vsaki spletni strani, vendar ohranite realne želje – kaj je najbolj nujno, da prepriča vašo stranko v nakup. Zapišite ključne faktorje, zaradi katerih vaša stranka KUPI. Prav tako vam svetujemo, da si vse […]
301 redirect/preusmeritev
Pri prenovi spletne strani v večini primerov ne gre zgolj za prenovo v smislu osvežitve izgleda, uporabo naprednejših tehničnih rešitev, sledenju trendov interneta, optimizacije za iskalnike, … Pomemben del nove spletne strani so tudi stare in nove vsebine. Po prenovi in objavi internetne strani, povezave (links/url) pri iskalnikih (Google, najdi.si, …) še vedno vodijo do […]
Koliko in kaj v Sloveniji in po svetu nakupujemo preko spleta?
Glede uporabe spletnega nakupovanja smo za vas pripravili manjšo analizo. Pomagali smo si s statistikami, ki jih zagotavlja Eurostat, ugotovitve so vidnje na spodnji sliki. V primerjavi s povprečjem v svetu, smo Slovenci s spletnimi nakupi zaenkrat še pod povprečjem. Odstotek posameznikov, starih od 16 do 74 let, ki so v letih 2008, 2009 in […]