Kaj ima uspešna spletna trgovina?

spletno nakupovanje

Izpostavljene akcije Določene akcijske nakupe morate izpostaviti, še posebej, če gre za sezonske izdelke ali storitve, ki lahko v določenem delu leta prinašajo velik zaslužek. Kot primer lahko navedemo podjetje, ki se ukvarja s prodajo športne opreme – za njih je seveda priporočljivo, da imajo spomladi in poleti izpostavljene šotore in opremo za kampiranje, jeseni […]

7 ključnih elementov za učinkovito spletno trgovino

izdelava-spletne-trgovine

Nenasičenost Dizajn spletne trgovine naj ne bo prenasičen z moduli, ponudbami in utripajočimi elementi. Zavedamo se, da so elementi, ki si jih želite na vsaki spletni strani, vendar ohranite realne želje – kaj je najbolj nujno, da prepriča vašo stranko v nakup. Zapišite ključne faktorje, zaradi katerih vaša stranka KUPI. Prav tako vam svetujemo, da si vse […]

301 redirect/preusmeritev

Pri prenovi spletne strani v večini primerov ne gre zgolj za prenovo v smislu osvežitve izgleda, uporabo naprednejših tehničnih rešitev, sledenju trendov interneta, optimizacije za iskalnike, … Pomemben del nove spletne strani so tudi stare in nove vsebine. Po prenovi in objavi internetne strani, povezave (links/url) pri iskalnikih (Google, najdi.si, …) še vedno vodijo do […]