Spletni katalog izdelkov – Optimalna rešitev za podjetja kjer trgovina ni smiselna

Izdelava spletne strani s katalogom izdelkov je odličen način za predstavitev vaših izdelkov na spletu za povečanje prodaje in povpraševanj brez da investirate v postavitev spletne trgovine in zapravljate čas s prilagoditvijo vašega poslovnega modela. S pravilno izdelano spletno stranjo s katalogom izdelkov lahko dosežete večjo prepoznavnost vašega podjetja in izboljšate uporabniško izkušnjo vaših strank s tem, da si že preden vas kontaktirajo pregledajo vašo ponudbo in s tem prihranite čas. V tem članku bomo predstavili nekaj nasvetov za izdelavo učinkovite spletne strani s katalogom izdelkov.

Načrtovanje spletne strani s katalogom izdelkov

Pri izdelavi spletne strani s katalogom izdelkov je pomembno, da dobro načrtujete svojo spletno stran. Pred začetkom izdelave se vprašajte, kaj želite doseči s spletno stranjo s katalogom izdelkov. Kdo je vaša ciljna skupina? Kako želite predstaviti svoje izdelke? Kateri so najpomembnejši izdelki, ki jih želite predstaviti na spletni strani? Odgovori na ta vprašanja bodo v veliki meri določili oblikovanje in funkcionalnost vaše spletne strani s katalogom izdelkov.

Nekateri izdelki morda niso primerni za umestitev v katalog – npr. manjši rezervni deli ali potrošni material (rezervni vijaki za vaš stroj)
Premislite tudi ali vsi izdelki v spletnem katalogu potrebujejo informacijo o ceni. Izdelki kjer se cena zelo pogosto spreminja ali da se cena prilagaja glede na konfiguracijo stranke – v teh primerih je bolje, da samo ob izdelku navedete “Cena na povpraševanje”

 

Uporabite jasno in pregledno oblikovanje

Oblikovanje vaše spletne strani s katalogom izdelkov je ključno za dobro uporabniško izkušnjo. Uporabite jasno in pregledno oblikovanje, ki bo olajšalo navigacijo po spletni strani in iskanje želenih izdelkov. Uporabite tudi privlačne fotografije izdelkov, ki bodo pritegnile pozornost vaših strank.

Dodajte podrobne opise izdelkov

Podrobni opisi izdelkov so ključni za dobro predstavitev vaših izdelkov na spletni strani s katalogom izdelkov. Opisi izdelkov naj vsebujejo vse pomembne podatke o izdelku, kot so dimenzije, material, barva, cena, dostava in garancija. Dodajte tudi fotografije iz različnih zornih kotov in video posnetke, ki prikazujejo izdelek v akciji.

opis izdelkvaopis izdeka spletni katalog

Poslužujte se orodjem kot so filtratorji za lažje iskanje

Iskalnik/filtrator odlična rešitev za olajšanje iskanja izdelkov na vaši spletni strani s katalogom izdelkov. Uporabniki lahko hitro najdejo izdelek, ki ga iščejo, če lahko izbirajo med različnimi možnostmi, kot so barva, velikost, cena in drugo.

isklanik izdelkov za spletno stan z katalogom izdelkov

 

 

 

 

 

 

 

 

Prednosti spletenega kataloga pred spletno trgovino

Spletni katalog izdelkov in spletna trgovina sta dve različni vrsti spletnih strani za predstavitev izdelkov in storitev vašega podjetja na spletu. Spletna trgovina omogoča direktno nakupovanje izdelkov preko spleta, medtem ko spletni katalog predstavlja vašo ponudbo izdelkov na spletu, vendar ne omogoča direktnega nakupa. Spodaj so navedene nekatere prednosti spletnega kataloga pred spletno trgovino

  1. Ni potrebe po skrbni spletni trgovinski logistiki
    Spletni katalog ne zahteva zapletene spletne trgovinske logistike, kot jo potrebuje spletna trgovina. Pri spletni trgovini mora podjetje skrbeti za zaloge izdelkov, dostavo in vračila, medtem ko pri spletnem katalogu ni potrebe po tem. Spletni katalog se lahko uporablja kot marketinško orodje, ki vodi stranke na fizično lokacijo podjetja ali pa jih usmerja k naročilu izdelkov preko drugega kanala.
  2. Cenejša izdelava in vzdrževanje
    Izdelava spletne strani s katalogom je običajno cenejša od izdelave spletne trgovine. Spletni katalog zahteva manjši obseg dela in vzdrževanja, kar zmanjšuje stroške za podjetje. Poleg tega ni potrebe po integraciji plačilnih sistemov in drugih funkcij, ki jih zahteva spletna trgovina, kar zmanjšuje stroške razvoja in vzdrževanja.
  3. Manjše tveganja
    Spletni katalog ne zahteva spletnega nakupa, kar lahko omejuje tveganja povezana z goljufijami ali problemom vračil/reklamacij ki jih ima spletna trgovina. Stranke se lahko odločijo za obisk vaše fizične lokacije ali pa naročijo izdelke preko drugega kanala.

 

Deli z drugimi

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Pinterest
  • Add to favorites
  • Email