7 ključnih elementov za učinkovito spletno trgovino

Nenasičenost

Dizajn spletne trgovine naj ne bo prenasičen z moduli, ponudbami in utripajočimi elementi. Zavedamo se, da so elementi, ki si jih želite na vsaki spletni strani, vendar ohranite realne želje – kaj je najbolj nujno, da prepriča vašo stranko v nakup. Zapišite ključne faktorje, zaradi katerih vaša stranka KUPI. Prav tako vam svetujemo, da si vse te elemente zapišete v lestvico po pomembnosti. Primer: na strani, ki predstavlja izdelek, mora biti slika izdelka, naziv izdelka, opis in dostopnost izdelka ter seveda cena. Ko boste zapisovali svoje faktorje za izdelavo spletne trgovine, ne smete pozabiti, da je že to veliko podatkov na tako majhnem mestu. Dodajte le še najnujnejše in ne zasuvajte svojih obiskovalcev s preveč podatki, saj bodo spletno stran le zaprli.

Vidna nakupovalna košarica

V spletni trgovini mora biti vedno vidna nakupovalna košarica, da se stranke vedno zavedajo, kaj že imajo v košarici in koliko jih bo to stalo. S tem bodo tudi lažje pristopili k vpisu podatkov in zaključili nakup.

Jasne navigacijske poti

Uporabniku dajte jasno vedeti, kako je sestavljena vaša spletna stran. Za to lahko vedno izkoristite tako imenovane »krušne drobtinice« oziroma navigacija po sistemu breadcrumb, seveda pa lahko uporabite tudi padajoče menije (dropdown menu), ki prikazujejo strukturo spletne strani.

Močna spodbuda k sodelovanju

Vsaka stran, kjer pričakujete od obiskovalca nekakšen odziv, bi morala k tem odzivu tudi spodbujati. Uporabnika moramo vedno navajati k naslednjemu koraku, da uspešno doseže vaš cilj na spletni strani. Ti pozivi k sodelovanju so lahko “dodaj v košarico”, “zaključi nakup”, ali še bolj pomembno, “plačaj”. Na vsaki odprti strani pa imejte le eno spodbudo k sodelovanju – naj bo to primaren poziv vsake strani. Vsi sledeči pozivi so lahko pred uporabnikom v manjši meri, saj so lahko le kot alternativa, ko se kupec še ne more odločiti za nakup, za plačilo … Recimo, da vaše podjetje prodaja programsko opremo, na spletni strani pa imate demo verzijo. Po ogledu demo verzije vaš kupec še ni pripravljen na nakup, zato mu ponudite druge možnosti – morda naročilo na e-novice …

Intuitivnost

Vsaka spletna stran mora obiskovalcu v delčku sekunde pokazati, kaj se zgodi, kadark nekam klikne, ter kako bo na tej spletni strani prišel do želenih informacij. Ob prehodu miške preko gumbov naj se izpiše določen korak zato, da bo vaša stran ostala pregledna in ne prenasičena. Označite povezave tako, da bo uporabniku takoj jasno, kaj lahko na tej strani najde. Svojim strankam morate zagotoviti prijetno izkušnjo, presenečenja zato niso zaželena. Dobro si oglejte največje spletne trgovine in si sposodite njihove trike in uporabne namige, zaradi katerih so pravzaprav postali tako veliki. Na tovrstno metodo se lahko vedno zanesete, saj večja podjetja svoje spletne trgovine dodobra preizkusijo ne le pred postavitvijo, temveč jih vedno znova testirajo na novih kupcih. Prav tako dodajajo nove lastnosti in spremljajo, ali je učinkovitost trgovine še zrasla, če ne, novosti odstranijo.

Doslednost

Če ste si izbrali svoje barvne vzorce, če ste uporabili določen tloris strani, če ima vaša spletna stran specifičen stil, naj bo tako na vseh straneh in podstraneh. Svojih obiskovalcev nikakor ne smete zmesti z enakim gumbom za NAKUP v različnih barvah, ali pa celo premikom gumba NAZAJ – zaradi takih, na videz, malenkosti lahko obiskovalec po hitrem postopku zapusti vašo stran. Zapomnite si: obiskovalci spletnih strani so radi prepričani v svoje klike in nedoslednost vaše strani jih bo spravila iz tira.

Enostaven nakup

Proces opravljanja nakupa v vaši spletni trgovini naj bo čim bolj enostaven. Polja naj se izpolnijo z lahkoto, naj ne bodo preveč natlačena en zraven drugega. Strani naj bodo vidno označene in ne prenasičene s podatki ali slikami. Na spletu poiščite najboljše predloge in že ustvarjene največje spletne trgovine, ki imajo gotovo izredno enostavne postopke zaključka nakupa. Ko najdete najboljše in najenostavnejše ideje za svojo spletno trgovino, jih le uporabite.

 

Deli z drugimi

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Pinterest
  • Add to favorites
  • Email