Kako povečati dobiček pri oglaševanju s plačilom na klik?

Dejstvo je, da z oglaševanjem na klik veliko ljudi meče denar skozi okno– večina oglaševalcev v samo spletno kampanjo ne vloži dovolj časa in energije, prav tako pa je za dobro spletno kampanjo potrebna temeljita raziskava in veliko izkušenje, drugače zapravljate svoj denar. NoviSplet iz dolgoletnih izkušenj ugotavlja, da se da pravzaprav vsako spletno oglaševanje optimizirati tako, da ne le prinaša nekaj malega dobička, ampak vam dejansko nosi več prometa dlje časa. Spodaj navajamo samo nekaj primerov, kako lahko to dosežemo:

  • Raziskava ključnih besed se mora nanašati samo na specifične in točno določene iskalne pojme, ki v vašem poslu štejejo – pametno predvidene in zakupljene ključne besede osredotočijo vaša finančna sredstva na besede, ki prinašajo promet.
  • Odlični oglasi: oglas, ki se pojavi na spletnem iskalniku, ko nekdo išče vašo ključno besedo, se mora razlikovati od konkurence, da se bo uporabnik odločil klikniti prav vašega.
  • Za večje kampanje uporabljamo tudi strategije dinamičnih ključnih besed: to pomeni, da se v sam oglas vstavi tiste besede, ki jih iskalnik avtomatično ponudi uporabniku ob vpisu določenih črk ali začetkov besed. Tako dosegamo tiste uporabnike, ki iščejo točno vaše izbrane ključne besede.
  • Oglase prikazujemo samo v tistem obdobju dneva, ki vam prinaša dobiček.
  • Izkoristimo lahko tudi tako imenovane negativne ključne besede, saj z njihovo omejitvijo izključimo klike, ki ne prinašajo dobička, ampak zapravljajo vaš denar.
  • Zato, da še bolj ciljno oglašujemo, skupaj z naročniki tudi geografsko omejimo prikazovanje oglasov, seveda pa dodajamo tudi različne demografske kriterije za prikazovanje oglasov (npr. spol, starost…).
  • Vaše oglase lahko povežemo s pristajalnimi stranmi, ki so tako optimizirane, da povečujejo konverzijo obiskovalcev v kupce.
  • Neprestano preizkušamo nove oglase, lahko zamenjujemo tudi pristajalne strani in ključne besede – vse z namenom, da spletni marketing zagotovi dobiček.
  • Spletno oglaševanje stalno spremljamo preko modulov za analizo obiska, ter vas z rezultati spletne kampanje redno obveščamo.

Deli z drugimi

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Pinterest
  • Add to favorites
  • Email