5 stvari, ki morajo biti nujno na vstopni strani vaše spletne strani

V poslu imate samo eno možnost, da na potencialno stranko naredite dober vtis, prav tako je tudi na spletni strani, zato je ključno, da vstopna stran spletne strani vsebuje vse potrebne informacije in čim bolje predstavi kdo ste in s čim se ukvarjate. Statistike kažejo, da imate na voljo zgolj nekaj sekund, da stranko prepričate, v nasprotnem primeru zapusti vašo stran.

Sodelovanje med vami in vašo stranko temelji na zaupanju, zato je pomembno, da stran zbudi zaupanje in ima dobro uporabniško izkušnjo. Osnova za to, pa je naslednjih pet elementov, ki morajo biti že na vstopni strani vaše spletne strani:

  1. Kontaktne informacije: Na vstopni strani vaše spletne strani mora biti nujno telefonska številka, elektronski naslov (z delujočo povezavo), v primeru fizične lokacije oz poslovalnice podjetja pa še naslov z zemljevidom in navodili kako do vas (oz povezava na google maps).
  2. Slike, ki ponazarjajo vašo dejavnost: Pomembno je, da imate na naslovni strani vsaj eno fotografijo, ki ponazarja vaš produkt / storitev. Veliko podjetij ima na svoji strani povsem nerelevantne fotografije, ki ne ponazarjajo njihove dejavnosti ali pa na spletni strani sploh ni fotografij.
  3. Kratka predstavitev vašega podjetja/produktov/storitev – pomembno, da lahko uporabnik dobi osnovne informacije kdo ste in s čim se ukvarjate, še bolj pa je pomembno z vidika optimizacije – da vas lahko iskalniki uvrščajo visoko, na vam pomembne ključne besede.
  4. Jasna navigacija z delujočimi povezavami: ključno je, da so zavihki v navigaciji jasno in reprezentativno poimenovani, da se uporabnik na strani znajde in točno ve, kje lahko pričakuje določene informacije.
  5. Povezava s socialnimi omrežji: Na naslovno stran je smiselno dodati povezave na socialna omrežja vašega podjetja, pomembno je, da uporabljate standardne znake oz logotipe posameznega socialnega omrežja. Pri socialnih omrežjih pa je ključno, da ste aktivni, saj je drugače povezava nesmislena in je celo bolje, da socialnih omrežij sploh nimate, saj neaktivnost v vaših strankah zbuja nezaupanje oziroma se jim poraja vprašanje ali vaše podjetje sploh še posluje.home-web-design

Deli z drugimi

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Pinterest
  • Add to favorites
  • Email