Dobra košarica je ključ do učinkovite spletne trgovine

Želite izboljšati vašo spletno prodajo? Ključ do uspeha je enostaven in popoln nakupni postopek!

Si predstavljate, da greste v trgovino, izbirate izdelke, jih dajete v vaš nakupovalni voziček, pridete z njimi do izhoda iz trgovine, nato se premislite in trgovino zapustite praznih rok? Žal je to pri spletnih nakupih zelo pogost pojav in uporabniki pogosto izberejo izdelke, jih dodajo v košarico, nato pa spletno trgovino zapustijo, ne da bi zaključili nakupni postopek.

Ključno vprašanje je, zakaj uporabniki zapustijo spletno stran, ne da bi plačali izbrane izdelke.

Raziskave kažejo, da je večina nedokončanih nakupov povezana z nepričakovanimi stroški pošiljanja, vprašljivo varnostjo in seveda obvezno registracijo.

NOVI-SPLET_grafika_1

In kaj storiti, da bosta vaša košarica in nakupni postopek popolna?

Poskrbite, da bo nakupovalni proces hiter in enostaven, stalnim strankam omogočite, da se prijavijo in takoj plačajo, novim strankam pa omogočite nakup brez obvezne registracije. Priporočamo tudi, da uporabnikom ponudite različne možnosti dostave oziroma različne dostavljavce. Pomemben je tudi strošek dostave, ki naj bo čim nižji. Zelo priporočljivo je nastaviti brezplačno dostavo nad določenim zneskom, saj na ta način kupce še dodatno spodbudite, da zapravijo več. Svetujemo vam tudi, da demonstrirate, kako varen je vaš plačilni sistem in s tem pomirite vaše kupce.

Če povzamemo – če želite doseči, da bo vaš nakupni postopek popoln, mora zadostiti 4 kriterijem – enostaven, pregleden design, varnost, funkcionalnost in dobra uporabniška izkušnja.

NOVI-SPLET_grafika_2

Ste vedeli, da kar 68% ljudi ne zaključi svojega spletnega nakupa?

V novemSpletu vam lahko pomagamo, da bo ta podatek za vašo spletno trgovino precej nižji. Oglejte si primer dobre prakse nakupnega postopka naših spletnih trgovin, da vidite kako mora biti zastavljen nakupni postopek ali kontaktirajte naše strokovnjake, da pregledajo vašo spletno trgovino ter se dogovorite, kako bi lahko izboljšali vaš nakupni postopek ter povečali število uspešno zaključenih nakupov.

  1. Enostavna prijava za stalne stranke ali registracija za uporabnike, ki se želijo registrirati

moj racun

Pomembno je tudi, da uporabnik na enostaven način zahteva novo geslo, saj se pogosto zgodi, da uporabnik pozabi geslo, še ena koristna funkcionalnost pa je Zapomni si me, da računalnik shrani podatke uporabnika. Ključnega pomena pa je seveda, da prijava/registracija ni obvezna in lahko uporabnik izvede nakup kot gost.

  1. Pregledna in enostavna košarica

MOJA KOŠARICA

Izredno pomembna lastnost košarice je, da uporabnik lahko preveri kaj je kupil, da lahko na enostaven način poveča/zmanjša količino izdelkov ali izdelek odstrani iz košarice. Kot omenjeno zgoraj je pozitivno, da lahko uporabnik izbira različne načine dostave (v tem primeru dodatna možnost osebnega prevzema). Zaželeno je  tudi, da je v košarici ločeno opredeljena cena izdelka ter cena stroška dostave, saj tako uporabnik ne doživi neprijetnega presenečenja ob plačilu. Še dodatno pa košarico izpopolni slika izdelka, da uporabnik še vidi, kaj je kupil in se tako prepriča, da ima v košarici pravi izdelek ter seveda koda oziroma kupon za popust, pri čemer moramo paziti, da kupone potem res uporabljamo in lahko uporabnik kodo enostavno najde.

  1. Izpolnjevanje podatkov o kupcu in plačilo

moje naročilo02

Večina naših novih spletnih trgovin ima zelo hiter nakupni postopek, predvsem ker smo zelo poenostavili proces vpisovanja podatkov in plačilo – vse na eni strani. Dodaten plus tega nakupnega postopka je tudi možnost Ustvarite račun, saj uporabnik v enem koraku vpiše svoje podatke in se sočasno tudi registrira (če seveda želi). Pomembno je tudi, da uporabniku ponudimo možnost dostave na drug naslov in vpis opomb. Na isti strani je tudi izbira plačila, uporabnikom je nujno ponuditi več možnosti plačila. Še dodatno smo dodali povzetek naročila, da se uporabnik lahko še enkrat prepriča katere izdelke naroča.

To so glavni in najpomembnejši koraki nakupnega postopka, naše izkušnje in svetovni trendi kažejo, da je to definitivno primer dobre prakse, kateremu se splača slediti. Ker se trendi in tehnologije spreminjajo, smo prepričani, da bi lahko tudi vašo spletno trgovino izboljšali, zato nas kontaktirajte, da skupaj pregledamo vašo spletno stran in naredimo plan izboljšav.

Vabimo vas, da te nasvete delite z vašimi prijatelji, znanci ali poslovnimi partnerji, ki imajo spletno trgovino in bi jo želeli izboljšati.

Vaš noviSplet

Deli z drugimi

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Pinterest
  • Add to favorites
  • Email