Si res lahko privoščite poceni spletno stran?

Odločite se za izdelavo vaše nove, atraktivne in kakovostne spletne strani in pri izboru izvajalca naletite na precej različne informacije. Nekateri ponujajo »kakovostne« spletne strani celo od 200 EUR naprej.

Pa je res nekaj, kar vam bo v nadaljevanju prinašalo stranke, lahko narejeno v parih urah? Nemogoče.

Na hitro narejena, slabo premišljena in neatraktivna spletna stran lahko vašemu podjetju zbija kredibilnost in odbija stranke. Lastniki takšnih spletnih strani pogosto zmotno zaključijo, da se v internet ne splača vlagat. Ne drži.

Izdelava spletne strani je za vsakega naročnika investicija. Gre za marketinško orodje, ki vam lahko bistveno olajša vaše poslovanje na način, da privabi več strank in gradi vaš ugled. Vsaj tako bi moralo biti. V nasprotnem primeru seveda investicija nima nobenega smisla. Tudi če vas je stala »le« 200 EUR.

Pa poglejmo, kako vse skupaj poteka. Izgradnja spletne strani gre nekako takole:

  • Načrtovanje. Določitev strukture spletnega mesta, razporeditev vsebin, določitev funkcionalnosti in opredelitev njihove medsebojne interakcije (z namenom, da se uporabnika pripelje do želenih akcij) so ključni elementi začetka projekta. Prav tako je potrebno že v tej fazi določiti ključne besede in besedne zveze za katere želimo doseči najvišja mesta v iskalnikih (optimizacija).
  • Oblikovanje. Vsako spletno mesto mora biti atraktivno in oblikovano na način, da dobro nagovarja določeno ciljno publiko, da privablja potencialne kupce in kar je najpomembneje – da iz potencialnih kupcev ustvarja prave kupce.
  • Programiranje. Po zaključku faze oblikovanja, se projekt izdelave spletne strani nadaljuje s programiranjem in postavljanjem spletne strani v funkcionalno obliko. V tej fazi je vsakemu naročniku potrebno prilagoditi tudi orodje s katerim potem sam, samostojno, brez potrebnega znanja programiranja ali oblikovanja, spreminja in dodaja vsebine svojega spletnega mesta.
  • Vnos vsebin. Vsekakor mora naročnik vsebine pripraviti sam, saj najbolje pozna svoj posel, izvajalec pa te vsebine v celoti vnese na spletno mesto. Pri tem je potrebno biti zelo previden, saj so vsebine srce spletnega mesta. Brez prave vsebine zagotovo ne bo učinka, zato je potrebna dobra marketinška postavitev s pravimi izpostavki na pravem mestu. Nikakor ne smejo manjkati pozivi k akciji. Vse to lahko uredi le nekdo, ki ima veliko izkušenj v marketingu in hkrati tudi občutek za oblikovanje (namig: sodelovanje marketinškega strokovnjaka in oblikovalca).
  • Objava na strežniku. Ob zaključku projekta je za objavo potrebno zagotoviti sodoben, hiter in zanesljiv strežnik, na katerem spletna stran deluje odzivno. Izvajalec mora ponujati podporo 24/7. Morebitne napake je potrebno odpraviti tudi v nedeljo ob 02:00. Vaša spletna stran mora delovati ves čas.
  • Kaj pa podpora? Z objavo spletnega mesta projekt še zdaleč ni končan. Naročnik vedno potrebuje še kak nasvet ali usmeritev. Morda pomoč pri urejanju ali pa nasvet glede dodatnega spletnega oglaševanja.

Našteli smo kar 6 ključnih točk. Še vedno mislite, da je vsa ta pomembna in nujna dela možno opraviti v nekaj urah? Lahko to kvalitetno naredi en sam človek? Verjetno se vsi strinjamo, da to ne gre.

Za kakovostno izdelavo spletne strani, ki vam bo služila še nekaj let, je zagotovo nujno sodelovanje vsaj treh ljudi (marketinški strokovnjak, oblikovalec, programer), potrebno pa si je tudi vzeti čas ter vse skupaj najprej dobro načrtovati, nato izvesti in seveda na koncu nuditi ustrezno podporo.

Morda ne bo odveč navesti nekaj smernic, na podlagi katerih se boste lažje odločili za izdelovalca vaše nove spletne strani, na katero boste ponosni in vam bo prinašala denar:

  • dobro preglejte seznam referenc posameznega izvajalca, ki naj jih bo veliko. Preverite, kako dobro se referenčne spletne strani uvrščajo na iskalnikih;
  • kako dobro se sam izvajalec uvršča na iskalnikih? Če zna poskrbeti zase, je več možnosti, da bo dobro poskrbel tudi za vas;
  • Ekipa izvajalca naj vključuje različne profile strokovnjakov (marketinški strokovnjaki, oblikovalci, programerji), saj samo en posameznik ne more biti vrhunski strokovnjak na vseh področjih;
  • Ekipa z več zaposlenimi vam lažje zagotovi nenehno profesionalno podporo.

Deli z drugimi

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Pinterest
  • Add to favorites
  • Email