10 korakov za izgradnjo uspešne vsebinske strategije podjetja

Želite postati vodilni na svojem področju in to predstaviti tudi na spletu? Ponujamo vam nekaj nasvetov na kakšen način zajeti spletne medije in jih preko komunikacije izkoristiti tudi za pomoč pri doseganju dobrih rezultatov pri poslovanju vašega podjetja.

  1. Postanite strokovnjak na svojem področju. Če si želite, da bi vam stranke prisluhnile, se osredotočite na določen del svojega področja in postanite nišni strokovnjak. Priprava vsebin ne bo lahka, ne hitra, bo pa slednje postala bistvena konkurenčna prednost pred ostalimi ponudniki storitev, rešitev ali produktov.
  1. Krepite zaupanje in pomagajte svojim strankam. Pri možnici medijev in hitro dostopnih informacij, smo se navadili na udobje tudi pri izbiri ponudnikov. Z dvema klikoma lahko se lahko poslovimo od enega ponudnika in povežemo z drugim. Zato je bistveno s stranko vzpostavimo zaupanje. Vsebine pripravljajte tako, da bo vaše stranke izobraževala, jim pomagala pri reševanju njihovih težav. Le takšne vsebine bodo gradile zaupanje vaših strank.
  1. Postavite se v njihovo kožo. Da bi pomagali svojim strankam ni dovolj le, da pišete o svojem produktu oz. storitvi. O tem morate pisati z vidika svojih strank, kupcev. Pišite iz uporabniškega konteksta, raziskujte težave svojih strank in poiščite načine kako jih rešiti.
  1. Raziščite svoje vrednote. Ljudje pogosto ne kupijo ravno stvari ki jih naredite prav vi, velikokrat pa kupijo zgodbo (zakaj jih naredite). Pri tem mora vaša vsebina mora odražati vaše vrednote in izražati vaše stališče ki ga imate vi in vaše podjetje.
  1. Potrudite se, da bo vsebina zanimiva. Bodite kontroverzni, razmislite o tem, kako bi lahko fascinirali svoje stranke, bili zabavni in hkrati postregli s kakšnim praktičnim nasvetom. Uporabljajte infografike, grafike, diagrame in videovsebine.

 

  1. Bodite osebni. Stranke se ne želijo povezati le z znamko, želijo se povezati z ljudmi. Vsebinska strategija in socialna strategija lahko skupaj ustvarita osebne odnose med vašimi zaposlenimi in vašimi strankami. Socialne medije lahko uporabite za prehod iz B2B (business to business) odnosov k P2P (person to person) odnosom.
  1. Razširite informacije o sebi po spletnih medijih. Maksimizirajte svojo vsebino – pripravite dobro vsebino in jo objavite v predstavitvenih brošurah. Nato jo po delih lahko objavljate v prispevkih za blog. Lahko pripravite prezentacije v Powerpointu, kjer na kratko predstavite svoje podjetje, prednosti… Prezentacijo lahko naložite na splet (npr. www.slideshare.net) da bo vedno dostopna ko boste predstavljali podjetje na naslednjem sestanku. Poslužite se You Tube kanala in pripravljajte kratke videovsebine. Twitajte. Vsa vsebina naj bo polinkana med seboj in objavljena na vaši spletni strani. Ravno tako na straneh družbenih medijev.
  1. Optimizirajte se za iskalnike. Strokovnjak na svojem področju pozna svoje stranke, pozna njihove probleme, ve kaj želijo rešiti in katere ključne besede uporabljajo za iskanje odgovorov na svoja vprašanja. Poslužite se tudi tega znanja ko pripravljate vsebine.

Vir: B2B Marketing Insider

 

Če se vam na zgornjo temo zastavljajo vprašanja, nas kontaktirajte na 01 565 32 61 ali nam vprašanja zastavite preko spletnega obrazca.

Deli z drugimi

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Pinterest
  • Add to favorites
  • Email

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Lahko uporabite te oznake HTML in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>