Consumer Barometer pomaga razumeti vaše stranke

Počasi a vztrajno se topli počitniški dnevi približujejo koncu, kar je idealna priložnost za pripravo na delovno jesen. Zdaj imate čas, da oblikujete prodajne načrte, marketinške strategije in pripravite svoje podjetje na učinkovit spletni nastop. Pri tem je bistvenega pomena, kako dobro poznate vedenje in navade uporabnikov na internetu. V pomoč nam je Google Consumer Barometer, ki kontinuirano preverja statistične podatke o spletnih navadah in vedenju, te pa objavlja na svoji spletni strani.

V pomoč smo vam pripravili kratek povzetek navad slovenskih uporabnikov glede na število uporabljenih naprav, pri nakupovanju preko spleta in gledanju spletnih videov. Pri tem nismo pozabili niti na kratke nasvete, kako bi lahko določene navade uporabili v korist vašega poslovanja in zadovoljstva vaših poslovnih partnerjev.

Uporaba različnih naprav za dostopanje do interneta

V Sloveniji povprečen uporabnik uporablja 2,2 različni napravi, od tega jih 56% uporablja pametni telefon. Več kot tretjina (36%) jih uporablja pametni telefon za iskanje preko spletnih iskalnikov vsaj tedensko, kar 43% jih pametni telefon uporablja celo med gledanjem televizije.

Nasvet: Svojo pojavnost na spletu prilagodite mobilnim napravam – če vaša spletna stran še ni odzivna in se njen prikaz ne prilagaja za pametne telefone in tablice, resno razmislite o prenovi spletne strani ali naročilu odzivnega dizajna obstoječe. Odzivne spletne strani vplivajo tudi na boljše rezultate v organskem iskanju preko mobilnih naprav!

Nakupovanje preko spleta

Raziskovanje pred nakupom se kar v 64% zgodi na spletu, ta delež pa bo kmalu presegel delež iskanj informacij preko nespletnih načinov. 13% nakupovalcev o produktu raziskuje samo na internetu. Med najpomembnejšimi panogami za raziskovanje preko spleta so nakupi kino vstopnic (77%), letalske karte (92%), nakup prevoznih kart (86%), hoteli (94%), nepremičnine (80%)  in računalniška oz. bela tehnika (85%). Delež v ostalih panogah se ravno tako hitro povečuje. Največkrat ljudje uporabljajo splet za primerjanje ponudbe (57%), v kar 38% primerov pa se na spletu odločijo o nakupu. Za kar 62% potrošnikov je internet prvi vir za raziskavo storitev ali produktov.

Nasvet: Dobro razmislite ali ponujate storitev oz. produkte, ki bi jih lahko vašim kupcem ponudili tudi preko spletne trgovine, saj se kar 31% vseh nakupov zgodi na spletu. V kolikor ponujate produkte ali storitve, ki niso smiselne za nakup preko spleta, pa je smiselno vlagati v lepo in učinkovito predstavitev vaše ponudbe na spletni strani, preučite pa tudi statistiko obiska vaše spletne strani.

Gledanje video posnetkov preko interneta

72% vseh uporabnikov interneta si ogleduje video posnetke vsaj enkrat tedensko, pri tem pa je vodilni motiv želja po zabavi (48%). 6 od 10 gleda video posnetke sami, kar 95% ogledov posnetkov pa se zgodi doma. Pri tem je pomembno tudi, da so posnetki dolgi največ 5 minut, saj je takih ogledov kar 60%.

Nasvet: V svojo spletno stran ali socialno omrežje vključite tudi zanimive posnetke, predstavitve o storitvi ali izdelku, izkušnje preteklih nakupovalcev ali tematsko zanimive posnetke. 

Več o raziskavi Consumer Barometer

Več o raziskavi Consumer Barometer si lahko preberete na spletni strani www.consumerbarometer.com. Vredna je ogleda!

Hkrati vam naši strokovnjaki z veseljem svetujejo glede ostalih trikov, preko katerih lahko izboljšate svojo spletno stran in bolje nagovorite svoje ključne stranke. Dosegljivi so preko telefona 01 565 32 61 ali 041 761 911 oz. elektronske pošte info@novisplet.com. Oglejte si tudi drugo našo ponudbo na spletni strani www.novisplet.com.

Deli z drugimi

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Pinterest
  • Add to favorites
  • Email