Oglasne pasice / bannerji za največ klikov

Foto: business2community.com

Vsi, ki oglašujemo, se soočamo z vprašanjem, med katere medije razporediti marketinški budget. Tip medija je v prvi vrsti odvisen od branže v kateri podjetje deluje. Nekatera podjetja oz. blagovne znamke morajo ohranjati prisotnost v tiskanih medijih, saj jih sicer konkurenca “izrine” iz igre. Vseeno pa spletni marketing velja za enega izmed ugodnejših, dodatna prednost spletnega marketinga pa je, da omogoča direkten vpogled v uspeh marketinške kampanje.

Za vse, ki se poslužujete spletnega marketinga, je analiza prikaznega oglaševanja (oglaševanja z bannerji), ki so jo pripravili strokovnjaki za Business 2 Community, kot nalašč za pomoč pri odločitvi.

Najboljši bannerji za največje število klikov:

Najslabše so klikani bannerji velikosti 88×31 pixlov, 468×60 pixlov in 125×125 pixlov.

Da dosežete optimalen rezultat vaše oglaševalske kampanje, upoštevajte še naslednja navodila za pripravo bannerjev:

  1. za naslove bannerjev izberite močne in zveneče besedne zveze
  2. uporabite zanimivo, smešno ali razburljivo fotografijo oz. grafiko. Zanimiva fotografija ali grafika bo pritegnila pogled spletnih uporabnikov.
  3. ne pozabite na poziv k dejanju “call to action”. Vsak izmed vaših bannerjev, bi moral imeti gumb ali tekst za poziv k interakciji npr. “klikni tukaj”, “brezplačno”, “prihrani do…”. Bannerji, ki vključujejo močne pozive k interakciji, so statistično med najbolj uspešnimi.

Če se vam na zgornjo temo zastavljajo dodatna vprašanja, nas kontaktirajte na 01 565 32 61 ali nam vprašanja zastavite preko spletnega obrazca.

Deli z drugimi

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Pinterest
  • Add to favorites
  • Email

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Lahko uporabite te oznake HTML in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>