Ali je vaša spletna stran tržno naravnana?

Za najboljši izkoristek vaše spletne strani, smo pripravili tri glavne točke, za katere vam toplo priporočamo da jih upoštevate:

Poziv k dejanju (Call-to-action)

Vsako spletno mesto ima svoj namen, najpomembneje pa je, da se obiskovalec vašega spletnega mesta zaveda k čemu ga ob obisku strani nagovarjamo. Spletna stran mora obiskovalcem vašega spletnega mesta torej jasno predstavljati kaj od njih želite – oddajo povpraševanja, prijavo na storitev, e-novice ali nakup izdelka.

Izpostavljeni kontakti

So vaše telefonske številke, naslov in elektronski naslov dobro vidni, na vseh podstraneh spletnega mesta? To so glavni kanali, preko katerih bo obiskovalec z vami vzpostavljal stik, zato jih ne zanemarite. Pomembno je, da je pot do vzpostavitve kontakta čim krajša, zato je najbolje, da so kontaktni podatki vidni povsod kjer se obiskovalec spletne strani nahaja.

Kontaktni obrazec

Marsikomu se zdi kontaktni obrazec ali obrazec za oddajo povpraševanja nepomemben, saj spletna stran tako ali tako že vsebuje vse kontaktne podatke. Pa ni tako. Precej vaših obiskovalcev nerado poseže po telefonu in kontakt z vami najraje vzpostavi elektronsko. V kolikor želijo anonimnost ali ravno v tistem trenutku, ko brskajo po vašem spletnem mestu nimajo dostopa do e-pošte, je optimalna rešitev kontaktni obrazec. Tako zagotovo ne boste zgrešili svojih potencialnih obiskovalce ali stank.

Če se vam na zgornjo temo zastavljajo vprašanja, nas kontaktirajte na 01 565 32 61 ali nam vprašanja zastavite preko spletnega obrazca.

Deli z drugimi

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Pinterest
  • Add to favorites
  • Email