Vsi, ki oglašujemo, se soočamo z vprašanjem, med katere medije razporediti marketinški budget. Tip medija je v prvi vrsti odvisen od branže v kateri podjetje deluje. Nekatera podjetja oz. blagovne znamke morajo ohranjati prisotnost v tiskanih medijih, saj jih sicer konkurenca “izrine” iz igre. Vseeno pa spletni marketing velja za enega izmed ugodnejših, dodatna prednost spletnega marketinga pa je, da omogoča direkten vpogled v uspeh marketinške kampanje.
Za vse, ki se poslužujete spletnega marketinga, je analiza prikaznega oglaševanja (oglaševanja z bannerji), ki so jo pripravili strokovnjaki za Business 2 Community, kot nalašč za pomoč pri odločitvi.
Najboljši bannerji za največje število klikov:
- največje število klikov prinašajo kvadratni bannerji velikosti 300×250 pixlov, ki statistično generirajo več klikov, kot kateri koli drugi bannerji. V kolikor se odločate za oglaševanje z bannerji, naj bo ena izmed pripravljene kreative v velikosti 300×250 px;
- drugi v vrsti po uspešnosti so bannerji velikosti 336×280 pixlov
- tretji so leaderboardi velikosti 728×90 pixlov
- zadnji pa med uspešnimi bannerji pa nebotičniki v velikosti 160×600 pixlov
Najslabše so klikani bannerji velikosti 88×31 pixlov, 468×60 pixlov in 125×125 pixlov.
Da dosežete optimalen rezultat vaše oglaševalske kampanje, upoštevajte še naslednja navodila za pripravo bannerjev:
- za naslove bannerjev izberite močne in zveneče besedne zveze
- uporabite zanimivo, smešno ali razburljivo fotografijo oz. grafiko. Zanimiva fotografija ali grafika bo pritegnila pogled spletnih uporabnikov.
- ne pozabite na poziv k dejanju “call to action”. Vsak izmed vaših bannerjev, bi moral imeti gumb ali tekst za poziv k interakciji npr. “klikni tukaj”, “brezplačno”, “prihrani do…”. Bannerji, ki vključujejo močne pozive k interakciji, so statistično med najbolj uspešnimi.
Če se vam na zgornjo temo zastavljajo dodatna vprašanja, nas kontaktirajte na 01 565 32 61 ali nam vprašanja zastavite preko spletnega obrazca.