Kljub temu, da so nekateri podjetniki še vedno skeptični glede učinka socialnih medijev, zadnje raziskave kažejo, da se kar 50% spletne prodaje odvija s podporo socialnih medijev.
Po podatkih Facebook v povprečju prinaša 26% obiska na spletne strani podjetij, ta odstotek pa naj bi se po napovednih še povečal. Okoli 20% kupcev se za nakup izdelka odloči raje, če zanj izve preko Facebook strani podjetja ali blagovne znamke. Vaši oboževalci so pravzaprav vaše najpomembnejše stranke, saj se bodo za vaš izdelek ali storitev se bodo odločili prej, kot ostali. Oboževalci po raziskavi zagotavljajo:
- 79% večjo verjetnostjo nakupa (za razliko od ne-oboževalcev),
- 47% večjo verjetnostjo priporočila izdelka, podjetja ali blagovne znamke;
Svojim najpomembnejšim strankam torej ponudite največ, kar lahko. Na vaši Facebook strani jih bodo najbolj pritegnile kakovostne slikovne vsebine. Pri objavi bodite pozorni, da uporabite visokokakovostne vsebine, saj slednje k interakciji spodbudijo kar dvakrat več uporabnikov kot slikovne vsebine povprečne kakovosti.
Tako se zagotovo velja potruditi in delček energije vložiti tudi v razvoj družbenih medijev, pridobivati zveste sledilce in jih spodbuditi k interakciji z vami.
Vir: Mashable in Marketing Magazin
Če se vam na zgornjo temo zastavljajo vprašanja, nas kontaktirajte na 01 565 32 61 ali nam vprašanja zastavite preko spletnega obrazca.