Hiter odziv je pomemben za marketinški uspeh

Izraz »čas je denar« se sicer sliši klišejsko, vendar ravno tako drži tudi v svetu spletnega marketinga, ključen je pri izvedbi naročila, pošiljanju elektronskih sporočil, nikakor pa ga ne smemo zaobiti tudi pri družbenih medijih. Po raziskavi družbe Social Bakers se na vprašanja in komentarje uporabnikov najhitreje odzivejo podjetja iz tehnološke panoge in telekomunikacij.

V kolikor imate izdelan profil na katerem od družbenih omrežij (Facebook, Twitter, LinkedIn) ni dovolj le da objavljate novice in uporabnikom sporočate le enosmerno. Ključnega pomena je hiter odziv na vseh kanalih, kjer nastopate kot podjetje.

Vir: Marketing Pilgrim in Marketing Magazin

 

Če se vam na zgornjo temo zastavljajo vprašanja, nas kontaktirajte na 01 565 32 61 ali nam vprašanja zastavite preko spletnega obrazca.

Deli z drugimi

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Pinterest
  • Add to favorites
  • Email

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Lahko uporabite te oznake HTML in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>