Prenova spletne stran podjetja je nekaj za kar se je v 2022 odločilo vse več podjetnikov, kot odgovor na slabo pripravljenost v času karanten in dejstva, da so konkurenti, ki so bili bolje pripravljeni v tem času dosegli boljše rezultate.
Kdaj in na koliko časa bi morali preoblikovati svojo spletno stran?
Po podatkih iz prakse je idealen časovni okvir za prenovo ali vsaj osvežitev vsake 2 do 3 leta, saj se ravno v tem času dovolj spremenijo SEO trendi, oblikovalske smernice in tehnologija, da ste z vedno prvi in na tekočem med vaši konkurenti. Časovni okvir za trgovine pa se premakne na okoli 5 let za totalno prenovo – je pa tu potrebno omeniti, da velika večina spletnih trgovin skoraj da na mesečni bazi dela spremembe in nadgradnje funkcionalnosti trgovine – kot so povezava z APi-ji, CRM-jem, plačilnimi sistemi itd. itd.
Kako veste, ali je treba vaše spletno mesto preoblikovati?
Ko se odločam o preoblikovanju spletne strani, odgovarjam na tri vprašanja:
- Je dizajn videti zastarel?
- Ali konverzije(prodaja/povpraševanja) stagnirajo ali celo padajo?
- Ali sem prejel pritožbe glede uporabniške izkušnje ali težav pridobivanja informacij s strani vaših strank?
Prenova spletnega mesta sabo prinese tudi SEO optimizacijo spletne strani, kar pomeni da bo vaša nova stran rangirana višje v Googlovem iskalniku ko bodo vaše stranke iskale vašo storitev ali produkte, zato
Zadnja raziskava iz Kalifornije je pokazala, da 50 % potrošnikov meni, da je spletna stran in nastop na internetu ključnega pomena za celotno blagovno znamko podjetja. Za številne obiskovalce je spletno mesto, ki ga objavite, enako pomembno kot izdelki, ki jih prodajate.
Kaj mi bo prinesla prenova?
1.Večje št. konverzij in bolj kvalificirane potencialne stranke
Z bolj informativnim prikazom in predstavitvijo vaše storitve in/ali izdelkov boste vaše obiskovalce laže in hitreje prepričali v nakup, saj bodo skozi celoten obisk prejeli več podatkov istočasno pa boste imeli manj problemov s strankami ki sprašujete po čem, ki ga ne ponujate.
2. Več prometa iz SEO in višja uvrstitev v iskalnku
- Nova stran bo izdelana po najnovejših SEO standardih in praksah in vam bo njena višja uvrstitev na Google-u prinesla povečan obisk.
- Boljša predstavitev blagovne znamke podjetja, njegovih vrednot
- Stran ni samo za prodajanja vaše storitve, prodaja vas in v primeru, da iščete nove zaposlene ne pozabite da jih boste lažje pridobili če bo delavec začutil da ste dober delodajalec in bo ponosen da dela za vas!
3. Izboljšana zmogljivost, varnost in hitrost
Študije kažejo da 65% oseb zapusti spletno stran če se ta ne naloži v roku 3 sekund, na mobilnih napravah pa je to tudi do 80%.
Nova stran pa bo tudi boljše varovala vaše podatke in podatke vaših stran in preprečila udore do npr. shranjenih povpraševanj in podatkov vaših obiskovalcev.
4. Prednost pred konkurenti z zastarelimi spletnimi mesti
Lepša predstavitev vaše storitve je lahko v določeni skupini kupcev večji določevalni faktor kot storitev sama. Zato ne pozabite da je boljše grafično oblikovanje spletne strani lahko zelo dobra prednost, ki jo lahko ustvarite v primerjavi z vašimi konkurenti.