Če spletno oglaševanje še ni postalo del vaše marketinške strategije, bi to moralo postati zdaj. Ne glede na to ali so vaše storitve oz. produkti namenjeni poslovni javnosti ali končnim potrošnikom. Spletno oglaševanje vam omogoča, da dosežete ljudi, ki jih s klasičnimi oglaševalskimi prijemi ne bi mogli.
Pa je res vse tako enostavno?
Nikakor. V kolikor vaše oglaševalske akcije niso pravilno načrtovane in vodene, ne boste dosegli želenega oz. pričakovanega cilja. Po domače – izgubljali boste denar. Z upoštevanjem naslednjih 8ih nasvetov se temu lahko izognete.
1. Struktura vašega AdWords računa
V eni kampanji ciljate tako na prikazno kot tudi na iskalno omrežje? Imate narejeno le eno kampanjo in v njej ogromno oglasnih skupin? Posledično nimate pravega nadzora nad proračunom.
Pravilna struktura vašega računa bi morala v grobem biti sledeča:
Omenjena struktura je zelo pomembna, saj le na ta način lahko bolje načrtujete razporeditev proračuna. Nekaj ga namenite iskalnemu omrežju, nekaj prikaznemu. Nekaj manj pomembnim produktnim skupinam, več bolj pomembnim. Bodite torej previdni, saj so nekateri vaši produkti za kupce zagotovo bolj zanimivi kot drugi. To pomeni, da boste morali prvim verjetno nameniti večji delež oglaševalskega budgeta (namig: ustvarite ločene kampanje za različne dele vaše spletne strani in posledično načrtujte ločene proračune).
2. Ujemanje ključnih besed z oglasi
Vaša oglasna skupina vključuje le en oglas in 25 ali celo več ključnih besed? Vsekakor bo to potrebno spremeniti. Nič ni narobe v kolikor imate narejenih pet oglasnih skupin in v kaki skupini le po eno ali dve ključni besedi. Oglasi in ključne besede naj bodo med seboj čim tesneje povezani. Na ta način boste uporabnikom ponudili bolj relevantno vsebino, pri Googlu pa boste pridobili več točk in si preko boljše ocene kakovosti znižali ceno na klik (no, tako enostavno sicer ni, bo pa vsekakor vplivalo na vašo oceno kakovosti).
3. Tip ujemanja ključnih besed
Druga najpogostejša napaka neizkušenih oglaševalcev. So vaše ključne besede vse nastavljene na široko ujemanje? Poznate ostale vrste ujemanja ključnih besed?
Za vas smo pripravili hiter slovar:
– Široko ujemanje omogoča, da je vaš oglas prikazan pri iskanjih za podobne izraze in ustrezne različice.
Primer: okna
Iskanja, ki se bodo ujemala: lesena okna, pvc okna, poceni okna, zamenjava okna, razbito okno, okno, strešno okno, okna zamenjava, okno razbito,…
– Modificirano široko ujemanje omogoča, da se vaš oglas prikaže za iskanja, ki vključujejo vašo ključno besedo s širokim ujemanjem ali različice, ki so podobne vaši ključni besedi s širokim ujemanjem.
Primer: +lesena +okna
Iskanja, ki se bodo ujemala: lesena poceni okna, lesena kvalitetna okna, kvalitetna lesena okna,…
– Frazno ujemanje dovoli prikaz oglasa samo pri iskanjih, ki vključujejo natančno besedno zvezo ali zelo sorodne različice te natančne besedne zveze, v katerih so dodatne besede spredaj ali zadaj.
Primer: »lesena okna«
Iskanja, ki se bodo ujemala: lesena okna, poceni lesena okna, lesena okna poceni, lesena okna ponudniki,…
– Natančno ujemanje omogoča vašemu oglasu, da se prikaže samo pri iskanjih, ki vključujejo natančni izraz ali podobne različice tega izraza in nobene druge besede.
Primer: [lesena okna]
Iskanja, ki se bodo ujemala: lesena okna, leseno okno
4. Ocena kakovosti
Je vaša ocena kakovosti nižja od 5/10? To je vsekakor znak, da boste morali pri kampanji marsikaj spremeniti.
Alarm:
– So vaše ključne besede tesno povezane z vašimi oglasi? Morajo biti.
– So vaši oglasi tesno povezani z vašo ciljno stranjo? Morajo biti.
– Ste dodali negativne ključne besede? Nujno dodajte.
– Uporabljate funkcijo Razširitev oglasa? Nujno preizkusite.
5. Merite učinek vaših kampanj?
Veste koliko kandidatov, ki kliknejo na vaš oglas se dejansko spremeni v vaše kupce? Oz. koliko jih odda povpraševanje ali izpolni kakršenkoli obrazec? Kot preudaren podjetnik to morate vedeti, zato nujno vključite orodje za merjenje konverzij. Potek je sledeč: Orodja –> Konverzije –> Kodo za konverzije vstavite na vašo spletno stran.
6. Spremljajte potek kampanje, prilagajajte cene na klik
Ste naredili kampanjo, jo zagnali, potem pa pustili pri miru? Oz. jo morda pogledate le enkrat na dva meseca?
Vsako kampanjo je vedno treba spremljati, jo vzdrževati in prilagajati glede na njen potek in rezultate (npr. vsaj enkrat na teden). Nekoliko poenostavljeno to pomeni, da si na ta način lahko znižate ceno na klik ter ugotovite za katere produkte/storitve se izplača v spletno oglaševanje vložiti več in za katere manj. Naj opozorimo še enkrat – da vse to lahko spremljate, morate nujno meriti konverzije.
7. Remarketing
Ste že slišali za ta izraz? Čisto enostavno povedano to pomeni, da vaš oglas lahko sledi ljudem, ki so v preteklosti že obiskali vašo spletno stran. Torej, pretekli obiskovalci vašega spletnega mesta lahko vidijo vaše oglase med brskanjem po spletnih mestih, ki so del Google prikaznega omrežja ali pa med iskanjem izrazov, ki so povezani z vašimi izdelki/storitvami, v Googlu. Gre za zelo učinkovit način oglaševanja, saj nagovarja ljudi, ki so v preteklosti že pokazali zanimanje za vaše izdelke/storitve. Običajno so CTR-ji tukaj bistveno višji kot pri »klasičnem« oglaševanju na Googlu, zato morate to opcijo oglaševanja nujno izkoristiti.
Potrebujete pomoč? Tukaj smo samo za vas, za naše zveste obstoječe ali nove naročnike.
Zgoraj smo našteli nekaj kratkih nasvetov, ki pa jih ni tako lahko upoštevati, v kolikor si z orodjem Google AdWords niste zelo domači. Novosti na področju spletnega oglaševanja prihajajo dnevno, zato je potrebno biti ves čas na preži in jih spremljati. Ob vsakodnevnem vodenju poslovanja in posvečanju vašemu poslu je to skorajda misija nemogoče.
Zato smo tukaj mi, ki za vas ves čas spremljamo aktualna dogajanja na področju spleta oz. spletnega marketinga – kontaktirajte nas na info@novisplet.com ali 01 565 32 61 in dogovorili se bomo kako vam lahko pomagamo do še boljših poslovnih rezultatov.