Čeprav ne nameravate imeti spletne trgovine ter ste majhno in novo podjetje, je kvalitetno oblikovana stran bistvenega pomena za vsako podjetje. Če prav je internet komaj prilezel iz pubertete je danes jasno, da mora vsako resno podjetje imeti spletno stran. Izjema je zgolj ena: bolje je biti brez spletne strani, kot pa imeti slabo narejeno in oblikovano spletno stran, ki meče slabo luč na vaše podjetje. Vaša predstavitev na spletu mora biti lepo oblikovana in kvalitetno narejena, saj je danes v večini primerov prvi stik s potencialnimi kupci.
Za spletno predstavitev ni potrebno, da je obsežna. Dovolj je da svoje podjetje, storitve ali izdelke predstavite na način, ki bo vašim potencialnim kupcem ustvarila zaupanje in kredibilnost. Spodaj naštevamo 5 osnovnih razlogov zakaj je dobro imeti spletno stran. Ta seznam je veljal že ob rojstvu interneta, velja še danes in bo še nekaj časa.
- Ustavrjanje kredibilne podobe vašega podjetja
- Posredovanje vaših kontaktnih podatkov in lokacije na zemljevidu
- Zmanjšanje stroškov korespondence z objavo najbolj pogostih vprašanj, ki jih imajo vaši kupci oz. stranke
- Doseganje povratnih informacij vaših strank. Prek spletne strani ste lažje in hitreje dosegljivi.
- Enostavno obveščanje interesiranih obiskovalcev o novostih in akcijah.