Geolokacijsko ciljanje
Imate zakupljene ključne besede, ste že uspeli izluščiti tiste najbolj relevantne in jim nastavili natančna ujemanja, Google pa Vam še vedno sporoča, da ste omejeni z oglaševalskim proračunom, katerega pa ne želite presegati?
Obstaja kar nekaj rešitev za omejen budget, v tem prispevku pa se bomo osredotočili predvsem na geolokacijsko ciljanje. Torej, omejimo prikaz iskanih oglasov ali prikazanih oglasov na uporabnike, ki se nahajajo v določenem mestu ali okolici.
Ta način je predvsem primeren za podjetja, ki imajo omejen doseg nudenja storitev. Npr. imate frizerski salon, avtoservis, ali pa trenutno nudite akcijsko ponudbo z brezplačno dostavo Vaših izdelkov v okolici kraja, kjer poslujete.
Na nivoju kampanje ob kreiranju nove vedno definiramo komu, na katerih napravah in kdaj se bodo prikazovali naši oglasi, medtem ko iščejo naše izdelke/storitve na Google iskalnem omrežju.
Po ustvarjeni kampanji nato lahko dostopamo do natančnega spreminjanja lokacij tako, da izberemo zavihek Nastavitve, klinemo na uredi lokacije ter napredno iskanje:
V izbranem meniju okolice nato lahko izbiramo lokacije na različne načine, zelo uporabna funkcija izbire je radialna. Pri slednji si izberemo točko na zemljevidu (ali vpišemo ime kraja), nato pa definiramo radij okolice, ker želimo, da se uporabnikom naš oglas prikazuje. Slednja je med drugim zelo uporabna za manjše kraje, katerih ne moremo direktno izbrati v iskalniku. Na mejnih območjih oz. v tujini se oglasi ne bodo prikazovali uporabnikom, ki uporabljajo jezike, kateri niso vključeni na nivoju kampanje. Lahko pa navedemo tudi geolokacijske izključitve, torej da izvzamemo tujo državo, regijo ali določeno mesto znotraj naše radialnega izbora.
Z opisano funkcijo geotargetiranja si lahko prikaz oglasov na iskalnem ali/in prikaznem omrežju relativno natančno omejimo. S tem uspešno prihranimo del našega oglaševalskega »budgeta« predvsem na račun uporabnikov, ki nas najverjetneje ne bodo kontaktirali, ker nismo njihova najbližja oz. optimalna izbira.