V Sloveniji se trenutno s pametnimi telefoni ponaša že več kot četrtina uporabnikov mobilnih telefonov, kar pomeni, da so postali segment vreden pozornosti podjetnikov. Z vzponom pametnih telefonov pa so QR kode postale prave »vroče žemljice«.
QR koda je koda, v katero lahko zapišete URL naslov svoje spletne strani (npr. www.novisplet.com) in jo uporabite v tiskanih materialih (na vaši vizitki, letakih, ali jumbo plakatu). Vašim potencialnim strankam bo olajšala pot do vaše spletne strani, saj jim boste prihranili tipkanje naslova vaše spletne strani in omogočili dostop do vaših vsebin že z enim klikom. V kolikor vaš marketinški splet obsega tudi mobilno aplikacijo, kodo za dostop do nje lahko elegantno vkomponirate v svojo spletno stran.
Demografsko gledano so je največ pristašev skeniranja QR kod ženskega spola (64%), med 35 in 54 letom. V kolikor so slednje tudi v vaši ciljni skupini vam toplo priporočamo, da svojo naslednjo marketinško kampanijo zastavite tudi s pomočjo slednjih. Njihov učinek je ravno tako merljiv.
p.s. Večina uporabnikov oz. uporabnic za QR kodo pričakuje presenečenje, popust ali nagrado. Zato jih ne razočarajte in jim pripravite majhno pozornost.
(Vir:http://www.digitalbuzzblog.com/infographic-the-rise-of-qr-codes/)
Če se vam na zgornjo temo zastavljajo vprašanja, nas kontaktirajte na 01 565 32 61 ali nam vprašanja zastavite preko spletnega obrazca.