Za zabavo sem na spletni strani socialbakers raziskal statistike v zvezi z uporabo Facebooka med Slovenci. Po zadnjih podatkih je torej trenutno v Sloveniji že okoli 610 000 Facebook uporabnikov. To predstavlja skoraj polovico vseh slovenskih internetnih uporabnikov.
Zgornji graf prikazuje starost uporabnikov Facebooka po starostnih skupinah. Opazimo lahko, da je kar 64% uporabnikov starih med 18 in 34 let. Zanimivo največ novih uporabnikov je starih od 34-44 let. To je trenutno najhitreje rastoča skupina na Facebooku. Več si oglejte na spodnjem grafu.
Pri oglaševanju ugotavljam, je cena oglaševanja na Facebooku v Sloveniji v primerjavi z evropskimi in ostalimi razvitimi državami precej nižja. Povprečna cena se giblje okrog 0,17 €/klik. V sosednjih državah, naprimer Avstriji in Nemčiji je cena za klik dvakrat višja! Najdražjo ceno za klik pa imajo v Avstraliji, Veliki Britaniji in na Danskem, kjer je cena kar 3-4 krat višja kot v Sloveniji. Več na spodnjem grafu.
Facebook se glede na viden potencial in izkušnje v drugih državah kaže kot perspektiven način oglaševanja, ki vsekakor prihaja tudi v Slovenijo. Vedno več ljudi se odloča za predstavljanje svojih izdelkov in storitev preko tako imenovanih “Fan strani” ter grajenja baze “oboževalcev”. Tako lažje vzdržujejo stik s strankami, jim predstavljajo novosti, dosežke in zanimive projekte. Stranke pa na ta način dobijo dober vpogled v način na katerega podjetje komunicira in posluje. Pri tem nekaterim pomagajo tudi uveljavljene spletne agencije, več o tem v enem izmed naslednjih prispevkov!