Naša Google iskalna kampanja je v pogonu, imamo zakupljene najbolj relevantne ključne besede z primernimi ujemanji , povezanih z našo dejavnostjo. Oglasi se prikazujejo usmerjeno po regijah, kjer želimo biti izpostavljeni oziroma, kjer nudimo naše storitve, Google pa nam še vedno sporoča, da imamo omejen proračun. Ker ne želimo vložili več sredstev za oglaševanje na mesečni ravni, lahko trenutni proračun bolj ciljno porabimo, tako, da časovno omejimo prikaz oglasov -kdaj se bodo prikazovali.
Glede na to, da se večinoma nakupi in naročila storitev in produktov zgodi čez dan in temu primerno se lahko prilagodi tudi oglase, da se ne prikazujejo v nočnih urah, ali pa naprimer, da se prikazujejo samo v našem delovnem času, ko smo strankam na voljo.
Čas nakupa in naročil storitev na Vaši strani lahko (med drugim) spremljate z orodjem Google Analytics v primeru, da imate implementiranega na Vaši spletni strani. Pri tem pa morate imeti definirane tudi cilje, ki so za vas pomembni (na primer nakup izdelka, poslano povpraševaje, klic,ipd.)
V primeru, da slednjega nimate nastavljenega, lahko preverite čas povpraševanj/naročil na vašem e-mail naslovu, zgodovino klicev na službenem telefonu,ipd.
Tako lahko kar z veliko gotovostjo predvidite, kdaj so vaše stranke najbolj aktivne na Google iskalniku in temu času prilagodite prikaz vaših oglasov. Seveda so tudi kliki »nočnih ptic« na oglase v nočnih urah lahko efektivni v nekaterih panogah, v večini primerov pa vas uporabniki, po raziskovanju Vaše dejavnosti na spletni strani kontaktirajo v naslednjih nekaj dneh.
Torej aplikacija časovnih omejitev prikazovanja oglasov, je stvar posamezne panoge, sedaj pa si bomo pogledali, kako časovno omejiti oglase:
Nato izberemo razpored oglasov pod naprednimi storitvami – uredi:
V razporedu poljubno nastavimo ure, glede na najbolj optimalen čas aktivnosti naših potencialnih kupcev in shranimo.
Z časovno omejitvijo prikazovanja oglasov lahko torej oglase omejimo na najbolj primeren čas za prikaz Google uporabnikom, ki so nam pomembni. S to metodo lahko primerno omejimo del našega oglaševalskega proračuna in ga porabimo bolj uspešno.