noviSplet.com BLOG

Izdelava spletnih strani Zaposleni v podjetju NoviSplet smo strokovnjaki, ki smo preko dolgoletnih izkušenj dosegli visoki nivo znanja in poznavanja spletnih možnosti in omejitev ter uporabljanja spletnih orodij. Na tem blogu želimo del svojih znanj in izkušenj deliti z vami.

23 september 2013 ~ Komentarjev: 0 | Miha Omejc

Kako pravilno izrezati lase v photoshopu?

Kako pravilno izrezati lase v photoshopu?

Ko želimo spremeniti ozadje slike v photoshopu pride do težave, ko želimo izolirati tudi lase. Ob prenovi spletne strani frizerskega salona Renata, smo se sicer poslužili neke bolj zahtevne tehnike, v nadaljevanju pa predstavljamo rešitev, ki tudi začetnikom ne bi smela delati težav. Spoznajte odlično photoshopovo orodje – Refine Edge in ločite lase od ozadja v […]

30 julij 2013 ~ Komentarjev: 0 | Ana Stanovnik

Oglasne pasice / bannerji za največ klikov

Oglasne pasice / bannerji za največ klikov

Vsi, ki oglašujemo, se soočamo z vprašanjem, med katere medije razporediti marketinški budget. Tip medija je v prvi vrsti odvisen od branže v kateri podjetje deluje. Nekatera podjetja oz. blagovne znamke morajo ohranjati prisotnost v tiskanih medijih, saj jih sicer konkurenca “izrine” iz igre. Vseeno pa spletni marketing velja za enega izmed ugodnejših, dodatna prednost […]

15 julij 2013 ~ Komentarjev: 0 | Ana Stanovnik

Oblikovanje spletnih strani

Oblikovanje spletnih strani

Pri izbiri oblikovalca spletnega mesta se nam navadno zastavlja kup vprašanj. Kako ugotoviti ali je potencialni ponudnik dovolj kredibilen za mojo izbiro? Pred odločitvijo si zastavite nekaj preprostih vprašanj. Če bodo odgovori nanje pritrdilni, ste že korak bližje odločitvi. Ali je moj oblikovalec specializiran za splet? Oblikovalcev je več vrst, nekateri so specializirani za tisk, […]

04 april 2013 ~ Komentarjev: 0 | Ana Stanovnik

S poslušanjem strank do odličnih prodajnih rezultatov

S poslušanjem strank do odličnih prodajnih rezultatov

Ustvarjanje povezav: Poslušanje in dobro razumevanje vaših strank je navadno najboljša in najlažja pot do izboljšanja vašega poslovanja V poslovnem svetu, ki je prepleten s težko in aktivno konkurenco, se je potrebno zavedati, da vaš tempo pravzaprav narekujejo vaše stranke in naročniki. Zato je za še toliko pomembneje, da svoje najboljše stranke spoznate karseda podrobno. […]

Tags: ,

06 februar 2013 ~ Komentarjev: 0 | Ana Stanovnik

10 korakov za izgradnjo uspešne vsebinske strategije podjetja

10 korakov za izgradnjo uspešne vsebinske strategije podjetja

Želite postati vodilni na svojem področju in to predstaviti tudi na spletu? Ponujamo vam nekaj nasvetov na kakšen način zajeti spletne medije in jih preko komunikacije izkoristiti tudi za pomoč pri doseganju dobrih rezultatov pri poslovanju vašega podjetja. Postanite strokovnjak na svojem področju. Če si želite, da bi vam stranke prisluhnile, se osredotočite na določen […]

07 januar 2013 ~ Komentarjev: 0 | Ana Stanovnik

Želite doseči širši krog svojih potencialnih kupcev in naročnikov?

Želite doseči širši krog svojih potencialnih kupcev in naročnikov?

  Konkurenca postaja iz dneva v dan zahtevnejša, boj za stranke in naročnike se je razširil že preko meja okusnega. Vse bolj ključno za poslovanje podjetja zato postaja utrditev blagovne znamke, s pomočjo katerega gradimo in krepimo zaupanje tudi s potencialnimi strankami. Najenostavnejši način za utrditev vaše blagovne znamke je oglaševanje s pomočjo bannerjev, ki […]

05 december 2012 ~ Komentarjev: 0 | Ana Stanovnik

Odzivni dizajn / Responsive design

Odzivni dizajn / Responsive design

Spletna stran, ki se prilagaja okolju Trendi pri oblikovanju spletnih strani gredo vedno bolj v smer prilagajanja spletnih strani raznim mobilnim napravam, od tablic, iPadov do pametnih telefonov. Zakaj bi ločevali mobilne strani od spletnih, če vse želeno lahko povemo preko enega medija? Odzivni dizajn (ang. responsive design) je torej način s pomočjo katerega se […]

12 november 2012 ~ Komentarjev: 0 | Ana Stanovnik

Hiter odziv je pomemben za marketinški uspeh

Hiter odziv je pomemben za marketinški uspeh

Izraz »čas je denar« se sicer sliši klišejsko, vendar ravno tako drži tudi v svetu spletnega marketinga, ključen je pri izvedbi naročila, pošiljanju elektronskih sporočil, nikakor pa ga ne smemo zaobiti tudi pri družbenih medijih. Po raziskavi družbe Social Bakers se na vprašanja in komentarje uporabnikov najhitreje odzivejo podjetja iz tehnološke panoge in telekomunikacij. V […]

08 november 2012 ~ Komentarjev: 0 | Ana Stanovnik

Družbeni mediji: DA ali NE

Družbeni mediji: DA ali NE

Kljub temu, da so nekateri podjetniki še vedno skeptični glede učinka socialnih medijev, zadnje raziskave kažejo, da se kar 50% spletne prodaje odvija s podporo socialnih medijev. Po podatkih Facebook v povprečju prinaša 26% obiska na spletne strani podjetij, ta odstotek pa naj bi se po napovednih še povečal. Okoli 20% kupcev se za nakup […]

06 november 2012 ~ Komentarjev: 0 | Ana Stanovnik

Ali je vaša spletna stran tržno naravnana?

Ali je vaša spletna stran tržno naravnana?

Za najboljši izkoristek vaše spletne strani, smo pripravili tri glavne točke, za katere vam toplo priporočamo da jih upoštevate: Poziv k dejanju (Call-to-action) Vsako spletno mesto ima svoj namen, najpomembneje pa je, da se obiskovalec vašega spletnega mesta zaveda k čemu ga ob obisku strani nagovarjamo. Spletna stran mora obiskovalcem vašega spletnega mesta torej jasno […]