Izdelava spletne trgovine je lahko izjemno obetavna pot, polna priložnosti za uspeh in nadgraditev vaše prodaje. V digitalni dobi je spletna prisotnost ključnega pomena za prodajo izdelkov ali storitev. Če razmišljate o postavitvi svoje spletne trgovine, je nekaj ključnih korakov in pomembnih elementov, ki jih morate upoštevati, da bo vaša trgovina uspešna v letu 2024. […]
Kategorija: izdelava spletne trgovine
Spletni katalog izdelkov – Optimalna rešitev za podjetja kjer trgovina ni smiselna
Izdelava spletne strani s katalogom izdelkov je odličen način za predstavitev vaših izdelkov na spletu za povečanje prodaje in povpraševanj brez da investirate v postavitev spletne trgovine in zapravljate čas s prilagoditvijo vašega poslovnega modela. S pravilno izdelano spletno stranjo s katalogom izdelkov lahko dosežete večjo prepoznavnost vašega podjetja in izboljšate uporabniško izkušnjo vaših strank […]
Izdelava večjezične spletne strani v 2022
Kot vsako podjetje ve, je uspeh odvisen od sposobnosti podjetja, da doseže ciljno občinstvo in spodbudi sodelovanje in konverzijo uporabnikov. V ta namen je izdelava dobro zasnovanega spletnega mesta še tako pomembna, saj podjetju da verodostojnost in predstavlja prve korake do vaše komunikacije s širško publiko strank.. Že dolgo časa vemo da se svet in […]
Slaba prodaja v 2022? Morda potrebujete prenovo spletne strani
Prenova spletne stran podjetja je nekaj za kar se je v 2022 odločilo vse več podjetnikov, kot odgovor na slabo pripravljenost v času karanten in dejstva, da so konkurenti, ki so bili bolje pripravljeni v tem času dosegli boljše rezultate. Kdaj in na koliko časa bi morali preoblikovati svojo spletno stran? Po podatkih iz prakse je […]
5 stvari, ki morajo biti nujno na vstopni strani vaše spletne strani
V poslu imate samo eno možnost, da na potencialno stranko naredite dober vtis, prav tako je tudi na spletni strani, zato je ključno, da vstopna stran spletne strani vsebuje vse potrebne informacije in čim bolje predstavi kdo ste in s čim se ukvarjate. Statistike kažejo, da imate na voljo zgolj nekaj sekund, da stranko prepričate, […]
5 razlogov zakaj mora imeti vsako podjetje kvalitetno spletno stran
Čeprav ne nameravate imeti spletne trgovine ter ste majhno in novo podjetje, je kvalitetno oblikovana stran bistvenega pomena za vsako podjetje. Če prav je internet komaj prilezel iz pubertete je danes jasno, da mora vsako resno podjetje imeti spletno stran. Izjema je zgolj ena: bolje je biti brez spletne strani, kot pa imeti slabo narejeno in […]
Kaj ima uspešna spletna trgovina?
Izpostavljene akcije Določene akcijske nakupe morate izpostaviti, še posebej, če gre za sezonske izdelke ali storitve, ki lahko v določenem delu leta prinašajo velik zaslužek. Kot primer lahko navedemo podjetje, ki se ukvarja s prodajo športne opreme – za njih je seveda priporočljivo, da imajo spomladi in poleti izpostavljene šotore in opremo za kampiranje, jeseni […]
7 ključnih elementov za učinkovito spletno trgovino
Nenasičenost Dizajn spletne trgovine naj ne bo prenasičen z moduli, ponudbami in utripajočimi elementi. Zavedamo se, da so elementi, ki si jih želite na vsaki spletni strani, vendar ohranite realne želje – kaj je najbolj nujno, da prepriča vašo stranko v nakup. Zapišite ključne faktorje, zaradi katerih vaša stranka KUPI. Prav tako vam svetujemo, da si vse […]
301 redirect/preusmeritev
Pri prenovi spletne strani v večini primerov ne gre zgolj za prenovo v smislu osvežitve izgleda, uporabo naprednejših tehničnih rešitev, sledenju trendov interneta, optimizacije za iskalnike, … Pomemben del nove spletne strani so tudi stare in nove vsebine. Po prenovi in objavi internetne strani, povezave (links/url) pri iskalnikih (Google, najdi.si, …) še vedno vodijo do […]
Koliko in kaj v Sloveniji in po svetu nakupujemo preko spleta?
Glede uporabe spletnega nakupovanja smo za vas pripravili manjšo analizo. Pomagali smo si s statistikami, ki jih zagotavlja Eurostat, ugotovitve so vidnje na spodnji sliki. V primerjavi s povprečjem v svetu, smo Slovenci s spletnimi nakupi zaenkrat še pod povprečjem. Odstotek posameznikov, starih od 16 do 74 let, ki so v letih 2008, 2009 in […]