Na Facebooku zagotovo vsak dan vidite veliko plačljivih oglasov, pri katerih na prvi pogled morda celo ne opazite, da so sploh plačljivi, saj se pojavljajo med ostalimi objavami na vašem zidu. Hkrati pa se nevsiljivo pojavljajo tudi v drugih oblikah, prijetnih uporabnikom, npr. v desnem zgornjem kotu, ali pa v »Carousel« oglasnem načinu z več grafičnimi vsebinami hkrati. In ravno v tem je čar tovrstnega oglaševanja – je nevsiljivo, hkrati pa zelo ciljno usmerjeno.
Torej, zakaj oglaševati na Facebooku?
- Vaš oglas se prikazuje le pravim ljudem, vašim potencialnim kupcem
Na svetu skoraj milijarda ljudi (vir: Facebook) vsak dan obišče Facebook. Ko ustvarite vaš oglas lahko točno določite komu naj se le ta prikazuje – glede na lokacijo (npr. 20 km okoli Ljubljane), starost, spol, interese (npr. šport, filmi,…) uporabnika in še kaj. Pogoj za uspeh je, da pred oglaševanjem zelo dobro poznate vašo ciljno publiko in tako znate te parametre pravilno določiti.
- Cenovna učinkovitost
Ker se vaši oglasi prikazujejo le pravim ljudem je tovrstno oglaševanje tudi cenovno ugodno. V kolikor z vašimi storitvami delujete le v okolici Ljubljane, oglasa ne bodo videli ljudje, ki prihajajo npr. iz Maribora in tako ne boste prejemali nesmiselnih klikov na vaš oglas.
- Prilagodljivost različnim napravam, različni formati oglasov
Več kot 700 milijonov ljudi (vir: Facebook) vsak dan obišče Facebook preko svojega telefona ali tablice. Ko to storijo, vaše oglase vidijo skupaj z ostalimi objavami vaših prijateljev. Na ta način, je verjetnost, da bodo vaš oglas opazili in mu namenili pozornost, bistveno večja, saj se »zlije« z ostalimi objavami.
- Primerno za vsakogar
Facebook oglaševanja se lahko poslužuje praktično vsakdo – posamezniki, društva, organizacije, mala in velika podjetja. Preko vašega oglasa lahko ljudi vodite na vašo spletno stran, spletno trgovino, izdelek v spletni trgovini, vašo Facebook stran,… Rezultate lahko merite s Facebook orodjem za urejanje oglasov in glede na to prilagajate oglaševalsko kampanjo.
- In vsebina ? – slika lahko pove več kot 1000 besed
Kakor komu, dejstvo pa je, da imamo vsi radi lepe slike, tekst, ki ga vsebujejo, pa nam ne pridrži več toliko pozornosti. Zato je grafična vsebina oglasov toliko bolj pomembna, Facebook pa je s tem namenom pred časom uvedel pravilo 20 % za sponzorirane oglase. To pravilo je omejevalo, da so slike na sponzoriranih oglasih lahko vsebovale največ 20 % teksta. Pred kratkim se je to pravilo malenkost spremenilo. Nove oglase pri Facebook-u klasificirajo v 4 skupine glede na vsebino teksta v sliki. Manj teksta, ko bo slika vsebovala, večji doseg bo imel posamezen sponzoriran oglas za enak proračun.
V kolikor vas Facebook oglaševanje podrobneje zanima in bi želeli poizkusiti kako deluje, vam pri tem z veseljem pomagamo. Kontaktirajte nas na 01 565 32 61 ali info@novisplet.com in z veseljem vam bomo pomagali.
Lep pozdrav,
Ekipa noviSplet.com